2013. augusztus 5., hétfő

III. Rész

Miután Mitchi megvigasztalt bekapcsoltam a gépemet. Louis rám írt:
-Szia!
-Szia-írtam le még mindig szomorúan.
-Van valami gond?
-Van!
-Mi baj?
-Harry megcsalt.
-Miii??-kérdezte aggódva.
-Igen! De most ne beszéljünk erről!
-Oké! Megyek szia!
-Szia!
Kikapcsoltam a gépet és lementem a konyhába ettem egy kis pizza-t. Lefeküdtem aludni. Felkelem Este 7:30-kor. Aztán lementem a parkba és eszembe jutott a Harry-vel közös emlékek. Egy nagyon ismerős hang szólított meg. Mivel este volt nem láttam semmit.
-Szia! Valami baj van?
-Szia! Igen de ez túl hosszú.
-Ráérek.
-Az a lényeg, hogy a exem megcsalt...  a legjobb barátnőmmel.
-Ez nagyon durva. És szerinted én tudom ki az?
-Nem.
-Harry Styles. Demi Lovato.
-Honnan tudtad? Te Louis vagy?
-Igen.
Átölelt és megcsókolt. Mivel én szomorú voltam hagytam. Nem tudtam, hogy Louis volt mert beteg és be van rekedve. Louis egyszerűen vonzódott hozzám. Úgy mint én hozzá. Felrángatott a lakásába és levetkőztetett. Nem tudtam mit csináltam. Egyszerűen engedtem, hogy csinálja amit csinálni kell velem.
Mikor befejeztük a szexet felhívtam Mitchi-t, hogy ma itt alszok.  Reggel hazavitt Lou. Elmondtam neki, hogy mi történt. Elkezdtem magyarászkodni, hogy miért feküdtem le vele.
2 hónap múlva állandóan rosszul voltam. Hánytam, iszonyatosan fájt a hasam, fejem szétment. Vettem terhességi tesztet. Terhes vagyok! Azonban elmentem Harry-hez és közöltem vele.
-Terhes vagyok!
-Mi?
-Igen jól hallodtad!
Harry nem volt egyáltalán sápadt, mint én. Örömébe megcsókolt. Nem tudtam neki ellenállni. Muszáj volt visszacsókolnom. Az egyik szobából kijött Demi. Rögtön ellöktem magamtól.
-Ez mit keres itt?-kérdeztem felháborodva.
-Te mit keresel itt?-kérdezte Demi.
-Hogy én mit keresek itt? Eljöttem közölni, hogy terhes vagyok!
-Haha! Vicces vagy! Még, hogy terhes!-röhögött Demi.
-Képzeld mi  nem védekeztünk. Miért ti igen?-röhögtem ezen.
-Igen mi igen!
Ezzel  megcsókoltam Harry-t, hogy lássa Demi valójában engem szeret. Kirángattam a lakásából és beültettem a kocsiba. Elindultam de Demi utánam jött.
-Hát még mindig engem szeretsz? -nézett rám pervenz-ül Harry.
Én csak hallgatam amit mondott.  Nem érdekelt. Nagyon dühös voltam. Hazavittem adtam neki egy kendőt.
-Vigyél ahova akarsz! Most!
Szememre kötötte a kendőt és elvitt a tengerpartra rakott be fürdőruhát. Levetkőztetett és feladta rám a fürdőruhát. Bevitt a vízbe és eldobta a kendőt.
Kicsit későm a partra feküdtem és rám telepedett. http://images5.fanpop.com/image/photos/31900000/Harry-LWWY-harry-styles-31993010-244-277.jpg?1375691596804
Akkor eszembe jutott Lou. Hogy mondjam el ezt Harry-nek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése